Sayfalar

1 Şubat 2011 Salı

Kakaolu Toplar


Atıştırmalık olarak nefis bir tat.Çabuk hazırlayabileceğiniz,küçük toplar.Evde birkaç tane muz ve biraz bisküvim vardı, bende bu şekilde değerlendirmek istedim.Bebe bisküvisini çok sevdiğim için onu kullanmayı tercih ettim.Evinizde bulunan değişik malzemeleri birleştirerek çok değişik tatlar yakalayabilirsiniz.Ben muzları ve bisküvileri ezip karıştırarak yaptım ve çok güzel bir tat oldu, sizlerle de paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.

Malzemeler                 :

2 tane küçük muz
2.5 su bardağı bebe bisküvisi
1 çorba kaşığı kakao
1/2 su bardağı  süt
1 su bardağı fındık
1/2 su bardağı hindistan cevizi
1 paket vanilya

Yapılışı                        :

1- İlk olarak muzları eziyoruz ve bebe bisküvilerini rondodan geçirip derin bir kabın içerisinde karıştın.
2- İçine sırasıyla ince kıyılmış fındık, süt, kakaoyu ve vanilyayı karıştırıp hamurumuzu elde ediyoruz.
3- Yayvan bir tabağın içine hindistan cevizini dökün.
4- Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elimizde yuvarlıyoruz ve hindistan cevizine bulayıp servis tabağına alıyoruz.

                                                                              Afiyet  Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder